Keziban32- Kızlar 32. Haftada çalışamaz raporu aldım diyelim ki 33. Haftada doğum yaptım doğum öncesi kalan 7 haftayı doğum sonrası kullanabilir miyim?
Simsim60 Keziban32- onu diyen öğrensinde gelsin! Benim oğlum erken doğdu 16 haftanın 15 haftasını doğumdan sonra kullandım