sedefyrs1101 Doğumumdan 2 hafta önce ishal geçirmiştim araştırdığımda evet doğum yaklastiginin belirtisi yazıyordu
OzlemK34 Kaçıncı haftadasın iz ben şuan 36+3 deyim ve bebeğim kısmında doğum yaklaştığının belirtisi olrak ishal yazıyor. Tam üzerine denk gelince yazayım dedim
balkopugu2701 mihraveannesi geçen hafta tam senin haftandaydım ve ishal ara ara oluyodu ama baş ağrısı aylar sonra ilk defa bu kadar şiddetli tekrar geri döndü bende
mihraveannesi balkopugu2701 evet bende bi haftadır falan ara ara oluyorum. Üç gündür ağrıyor başım ama iki gündür hiç geçmedi diyebilirim neredeyse. Kafamın arkasın da bi yer var hep oraıs ağrıyor. Sizde de öyle mi