Merhaba kızlar, adetime 1 gün kala kahverengi leke geldi neyse ped koydum yattım sabaha sadece pedin bi köşesine ayni kahverengi leke devem etmiş şuan adetin 2. Günü sözde ama gelen bisey yok öyle kaldı burada adet ağrım gibi kasiklarda agrimda hala devm ediyor, yasayaniniz var mı yerleşme kanaması olabilir mi bu ki