Eslemezgi KaryaAla özel hastanede aliyolar diye biliyorum ama devlete almiyolar ben devlet te dogum yaptım eşimi almamislardi
Carriebradshow KaryaAla bende cuma günü sezeryan olacağım özel hastanede. Covid testi yaptırınca eşleri de alıyorlarmış. Benim eşim biraz kararsız kaldı bugünden covid testi yaptıracak garanti olsun diye. kararını cuma günü verecek
turefb KaryaAla benim de yarın sezaryen doğumum olacak, özelde yapıyorum doğumu ama bizimkisi kabul etmedi, eşim giremiyor bizde, her hastanenin kuralı farklı sanırım
KaryaAla Carriebradshow benimki çok istiyor dün son kontrolüm vardı sormayı unuttum yarın 9 da doğum yetişirmi acaba ya bende özel deyim
Carriebradshow KaryaAla bir deneyin isterseniz bazen çabuk çıkıyor sonuç bazen geç. Sizden istemediler mi test. Benden covid testi istediler. Doktorum çarşambadan yaptır garanti olsun yetişme durumu demişti. Eşimde ben yaptırırken test verecek bu akşam.
[silindi] Benim doktorum da kabul etmedi sebebide daha önceleri almışlar bı kaç kişi bayılmış orda perişan olmuşlar 🤣🤣Sizle mi ilgilenelim eşinizle mi demeye getirdi 🤣🤣