Edadeniz22 malesef 6. Ayımda birden hemoroid oldum kabız olmaya başladıkça ilerledi , günlük su tüketiminin en az 2 buçuk litredir ama yine de kabız olmaktan kurtulamadım, sanırım kan ilacı yüzünden daha da arttı kabızlığım . En son artık doktorum şurup yazdı 1 haftadır onunla çok şükür iyiyim. Lütfen ilerlemeden dpktorunzla paylaşın benim bir an da hem kabızlığım hem hemoroid sorunum ilerledi.