Kızlar ben ilk hamileliğimde göğüs pedi falan koymadım çantaya sütler az geliyordu ama şimdi ikinci gebeliğim sütlerim daha fazla gelir diğe düşünüyorum gous pedi normal ped 2 tane pijama takımı 3 tane kilot 2 tane sütyen bir adet terlik 2 adet eşarp hastaneden çıkarken giyeceğim kıyafet havlu ıslak mendil rulo peçete süt sağma pompası da koyacağım çok işe yarıyor benim hamileliğimin son donemleri enfeksiyonum oluyor bir türlu geçmek bilmeyen çocuk doğum esnasında kapıp yoğun bakıma gitme riski olduğu için alacağım yanıma 3 tane çorap bir tane yelek doğumdan sonra üşüyor insan başka eksik varmı sizce hanımlar bebeğin esylarini yıkadım utuleyip koycam çantaya kendi eksiklerim var onları da alıp yapayım çantamı İnşallah ama unuttuğum birşeyler varmı uzun oldu kusura bakmayın