Mom534545 cok normal benimde ilk 3 ay öyle olmustu kahvaltidan ziyade canim ne istiyorsa onu yedim aç kalmadim hiç sadece kahvalti gibi beslenmedim.
Mide bulantim oluyordu ama istifra etmedim cok sukur hic yesıl elma bulantima iyi geldi birde bulanti bilekligi kullandim sanirim psikolijik olarak geçirdi oda :) simdide cok nadiren oluyor bulantim.