Sis12 eşim yüzüklerin efendisi serisinin hayranı. O da bana kızımız olursa arven koyalım mı diye birkaç kez ısrar etti. Bence güzel bi isim ama bi kurgu karakterinin adı olduğu için net bi anlamı var mı bilemedim. Seride çok güzel elf bir prensesin adıydı 🥰