Ceren1calhan Cinsiyetini öğrendik erkekmiş bebegimmm ve uras diye isim koyduk sizce nasıl daha güzel isim önerisi alabilirim 🐣🌸
Sis12 Ceren1calhan Uras güzel bencede bende ikizlerime Uras-Umay olarak seçeneklerimize eklemiştim eşim sağolsun hiç benim begendiğim isimleri onaylamadığı için elemek zorunda kaldım
Bebek-C Ben de seviyorum Uras ismini, seçeneklerimden biri de oydu hatta ama başka bi isme karar verdik sonra.
Eslemim34 Ceren1calhan Urasdan sa, Aras, ayaz, asaf, yağız bunlar daha iyi o isime de yakın isimler🤷♀️😊