Kızlar meraba ben henüz hamile değilim 6 aydır evliyim 2 aydır çocuk yapmaya karar verdik ilk ay malesef olmadı adet oldum şu an ikinci aydayım adetten 10 gün sonra falan pembe jel kıvamında bı akıntı geldi gün boyu internette araştırdım bebek rahme tutunmaya çalışınca pembe akıntı geliyormuş böyle bir durum yaşayan oldumu lütfen beni aydınlatın 🙂