_RainBow 16 haftalık oldum şu geğirmeler geçmedi bi türlü afedersiniz böle sesli bi şekilde yemek yiyim yemeyim hep geliyor varmı bi çare bulan yada şu ayda geçti diyen 😢
Hafizzeynep _RainBow ay bende geğirmek için karnımı ovalıyorum hep. Rahatlatıyo beni. İşte demekki vücuttan vücuda fark var. Allah yardımcımız olsun ya
Mervetolga92 _RainBow canım ben 20. Haftama girdim bugün hala dediğin şeyleri yaşıyorum . Bugün kalkıp kahvaltı dahi yapamadım bulantımdan zamanı herkes için aynı olmuyor sanırım
Beklenmeyenmucizem _RainBow ay canım bende afedersiniz geğirmek için kırk takla atıyorum bir kaç kere olsa çok rahatlayacağım🙈🙈 çıkmadıkça midem bulanıyor😊 inşallah en kısa sürede geçer canım benim bulantılar azaldı yok denecek kadar da geğirmeye çözüm bulamadım😄
_RainBow Hafizzeynep amin valla öyle bi iki kere olsa miğdemi bulandırıyor artık valla gak gak 😅 hayırlısıyla geçseydi dediler 4.ayda geçer bulantılar azaldı ama hala var geğirmede azalma yok hiç 😅
_RainBow Beklenmeyenmucizem 😅bende yatarken otururken kalkarken hep geğirti halindeyim yordu beni artık 😂herkes değişik şikayetlerde valla bi rahatlasaydık allahın izniyle