Merhaba hanimlar ayın 13nde dogum yaptim 3 dikisim vardi ilk hafta hepsi düştü cok sukur su an bir tek kanamam var devam eden yalniz bu 2 gundur idrarimi yaparken bir agri mi oluyor yanmami oluyor tam anlamadigim rahatsiz edici bir durum yasiyorum ayni durumu yasayan ya da sebebini bilen var mi yardimci olur musunuz ??