HENNA1327 Yarın doğumum var bugün genital bölge için ağda yaptırmayı düşünüyorum bir zarar olur mu, enfeksiyon gibi? Tecrübe edenler cevap verirse sevinirim.
Mihribanalp33 Hiçbir Sorun yaşamazsınız ilk doğumumda Ben de öyle yapmıştım Sağlıkla sıhhatle kucağınıza alın inşallah🌷