170194dyg Yatak arastirmasina basladin park yatak mi alinmali yoksa normal ahşap yataklardan mi alinmali deneyimlerinizi paylasir misiniz
Delinin_delisi 170194dyg park yatak çok kullanışlı ve katlanabilir uzak bir yere kalıcı olarak gitmeniz halinde yanınızda götürme ihtimaliniz bile var
Bet7408 170194dyg bebek odası için oda takımı aldım ayrileten kendi yatak odama park yatak aldım park yatak çok kullanışlı
Unlukacar 170194dyg ben normal oda yaptım canım oğlum 1.5 yaşında 5.5 aylıktan beri kendi odasında yatıyor çok rahat şimdi 2. Gebeliğim yine bebişime normal yatak alıp oda yapacağız park yatak bana çok konforlu gelmiyor
170194dyg Delinin_delisi Evet oda yapmak istiyorum. Görüntü acisindan normal yataklar daha hoş duruyor. Kullanimini bilmiyorum tabi
kckelf123 Unlukacar çok güzel miş 😊büyüyormu acaba bide k yaşa kadar yatıyor bende, boyle alıp almamak ta kararsızım
Unlukacar kckelf123 teşekkür ederim canım büyüyor 10 yaşına kadar kullanılıyor çok kullanışlı gerçekten canım