Sezencgn Merhaba bugün 2 li tarama kontrolümüz vardı doktor erkeğe benziyor dedi ilk oglumada bu haftalarda söylemişti sizce değişirmi kızlar
FatmaNur_27 Sezencgn bende 12 haftalıkiken ikili tarama testinde öğrendim doktorum iyi bir doktor erkeğe benziyo dedi değişmedi ☺️ şu an 30+4 olduk
Ltf3053 Değişebilir canım doktor erkek dedi doğumda kız doğuran bir tanıdığım var 12.hafra çok erken 20.haftadan sonra kesin diyebilirler onu bile %90 diyorlar