ikranrcakr 1.5 haftadır leke şekilde gelen pembe ve çok sarı olmayan akıntım var adet 1 ay gecikti tarlusal kullandım rahim kalınlığı olabilir dediler mide bulantısı var ne yapacağımı şaşırdım var mı böyle bişey başına gelen