Rumeysaaaaaaaaaaaa Merhabalar kızlar bu sabah kalktım gözlerim bunalık görüyor tansiyonum 14 . 8 çıkıyor ya da en fazla 14. 9 bundan kaynaklı mıdır yoksa bu referans değerleri gebelik için çok yüksek tansiyonu mu ifade eder Tansiyonu yüksek çıkanlar bakabilir mi ?
Yavruhamsi Rumeysaaaaaaaaaaaa evet yüksek bu değerlerde acil sezeryana alınmıştım… 16-20. Haftalarda bahsettiğiniz durumlar olmuştu aklıma tansiyon hiç gelmemişti sonradan anladım bende yüksek tansiyon anne ve bebek için çok riskli doktorunuza danışın tansiyon ilacı başlar size muhtemelen. Kaç haftalıksınız
Yaseminf Rumeysaaaaaaaaaaaa Allah göstermesin gebelik zehirlenmesi oldu kuzenimde tansiyonu yükseliyordu idrara bi daha baktir bence protein kacagina şuan saatte erken gidin bence tansiyon en onemli şey
Rumeysaaaaaaaaaaaa Yavruhamsi 34 haftaligim hiç aklıma gelmezdi tansiyon durumu ailede hiç yok bende bu zaman kadar hiç olmamıştı doktoruma mesaj atayım en iyisi genelde gebelikte bu değerler normal kabul ediliyor diye okumuştum internette ama
Yavruhamsi Rumeysaaaaaaaaaaaa bizde de yoktu gebelik tansiyonu olabilir son haftalarda sıkıntı diyebiliyorum protein kaçağı var mı diye idrar testi istemişti o temiz çıkmıştı neden tansiyon oldu bende bilmiyorum 🤷🏻♀️
Rumeysaaaaaaaaaaaa Yavruhamsi anladım çok teşekkür ederim gebelik te her an hersey olabiliyor demek ki
Rumeysaaaaaaaaaaaa Yaseminf yarın normal muayene günüm bende bugün gitmek istemedim ama yarın mutlaka baktiririm eğer geçmezse bu durum bugün de acile giderim