Kızlar 2. Gebeliğim ellerim ayaklarım hep ödem oldu sabah kalktığımda elimi açıp kapatamıyodum uyuşuyor sürekli ilk gebeliğimde doğum sonrası ödem olmuştu o zaman da çok zorlanmıştım aşırı tuz tüketen biri değilim varla yok arası tuz tüketiyorum bu gönderiyi bile zor yazıyorum sağ elim özellikle uyuşuyor