39+4 doguramıyorum diye postlar aciyordum 2 gundur bebeğimin hareketlerini çok az hissetmeye başlamıştım bugünde kontrole geldim doktor plasentan yaşlanmış dedi rahmimde acilma yokmuş ama yumuşama varmış yatisimı verdi suan yattım nstye bağladılar çok korkuyorum lütfen dua edin kızlar 🥺 🤲🙏