Nesibemre
Merhaba kızlar,6 buçuk aylık bebeğim var ve tekrar hamile kaldım.bebeğim 5 haftalık doktorum şimdilik emzirmeyi kesme dedi ama çevrem emzirmenin bebeğe zararlı olduğunu Söyledi bu konu hakkında fikri olanlar yardımcı olabilir mi?
denizefe
dort aylık olana kdr emzıreblrsın bebegını ozamana kdr yasına gelır en azndan
pamuk_anne
Çocuk 2 yaşından küçükse tiksinmedigi sürece emzirin, ikinciye hamile kaldığında annenin sütü acır falan derler ama çocuk tiksinmedigi sürece emzirmekte fayda var. Son aylarinizda doğumu tetiklemesi açısından da bi doktorunuza danismanizi tavsiye ederim.