Nurrr3517 Ezel1323 Ezel1323 evet bende o şekilde duydum yüksek olunca şüpheleniliyormuş ben bugün kan verdim kan vermem için verilen raporu da resim çekerek verdim ordan baktım Nt ve Nd var biri burun kemiği biri ense kalınlığı
Nurrr3517 Deli-anne bende devlet hastanesinde muayene oluyorum belki de doktor konusunda başka tercihiniz olması gerek yada rapor sonucu çıktımı bilmiyorum o zaman o raporu farklı doktorlara okutmanız
Deli-anne Nurrr3517 ben ilçede oturuyorum bugün il de bı doktora gittim yarn ilçede olan doktora gidip konuşmayı dusunuyorm
ikicocuklubiranne Ezel1323 bu şekilde yazıyor evet diğer yazdığınız gibi bilmediğim için farklı geldi muhtemelen. 2.66 olarak görünüyor. İlk gebeliğimde yüksekmiş ama 6.23 olarak çıkmış. Her şey normal dediği için o zaman doktor hiç araştırmaya girmemiştim.