hashasonay canım benimde 3tü git gide yükseldi 5i geçti ilaç kullanmama rağmen ilacın dozunu yükselttik ve sabah karşı uyku arasında almaya başladım düştü 2.9a 32. Haftalık hamileyim çok şükür sorun olmadı bu değerler düşük yaptırmıyor korkma en kısa zamanda ilaca başla düzenli al düşer mutlaka, ilk gebeliğinden sonra düşmesinin sebebi tsh hamilelik hormonuyla artıyor gebelik sonlanınca o da düşüyor o yüzden canım