[silindi] Ben ilgi hastanesine gidiyorum gül hanıma yeni gitmeye başladım tavsiye etmişlerdi memnun kaldm canım bi sıkıntı olmadi sen nerede takipliydin ☺
ozlemabdullah [silindi] bende gungoren hastanesine gittim memnun kalmadım simdi de ilgiyi deneyim diyorum ama kime gitsem diye dusunuyorum
[silindi] ozlemabdullah Gül Nihal hanım var ona da yeni gitmeye başladım ben de özel güngören gidiyordum hiç iyi şeyler duymadım o yüzden ilgiye devam edicem evime de yakın diye
[silindi] ozlemabdullah Önce gülhan hanıma gidiyordum ilgide pek beğenmedim o yüzden değiştim doktorumu Gül nihal hanım a gidiyorum begendm daha ilgili