En son 12+1 de gitmiştim herşey yolundaydı bugün 13+3 olduk büyün belirtilerim kesildi mide bulantısı koku hassasiyeti fln sanki hamile değilim bu durum normal mi telaşlanmadım desem yalan cuma gününe doktora gitmeyi planlıyorum benim durumumu yaşayan var mı