Elifmomm1 Merhabalar..ben 7+4 deym dun kanamam oldıgu ıcjn doktora gıttım bebek gelısımı ıyı ama kese gelısmemıs kalp atımı mevcut.basıma böyle bırsey gelen oldumu varsa deneyımlerınızı paylasabılırmsznz
M-eng95 Elifmomm1 canım dediğim bilmiyorum ne kadar doğru ama kan sulandırıcı verebilir gibime geliyor. Doktor ne tavsiye etti?
M-eng95 Elifmomm1 evet kanama olunca kesiyolar haklısın ama kan sulandırıcı da keseyi büyütüyor diye biliyorum. Bolca dinlen su iç progestan ve iğne verdi mi?