minnakin_annesi1 Sizde de yorgunluk oluyomu? Ben hep uyumak istiyorum, ellemeseler tüm gün uyurum. Kalkdığımda da çok yorgun oluyorum. İşlerimi bile zar zor yapıyorum. Bu arada 27+2deyiz🥲
minnakin_annesi1 kahvesever__ Ya herkes öyle diyo. Ama ben biran önce gelsede yorgunluk hissi gitse diyorum🤣
kahvesever__ minnakin_annesi1 yok maalesef öyle olmuyor şimdi çok rahatsın doğunca tuvalete bille zaman bulamıyorsun ben de diyordum yeterki doğsun fallan diye doğdu çok şükür 🙏 ama valla bazen tuvalete gidecek zaman bulamıyorum ev işi yemek uyku zaten 0 sıfır
minnakin_annesi1 kahvesever__ Çok şükür, sağlıkla büyüsün inşallah🤲🏻 Öyleyse gidim biraz daha uyuyayım😂