Kızlar ben 39 haftalık hamileyim dün Çatı muayenesi oldum ve malesef normal doğum yapamayacağımı söyledi doktorum bebek yıkarda asla kanala inmiyor ve sancı yok ben 41. Haftayı beklesem mi sizce bebeğim kanala iner mi bir yandan da tehlikeye atmak istemiyorum