Kayralianne Merhaba kızlar ben 6+1 haftalık hamileyim bugün kontrolde kesesi düzgün haftasıyla da uyumlu ama bebeğin kalp atışlarını varla yok arası aldı doktor haftaya tekrar gel dedi başkada bişey demedi bu normalmi
Kayralianne Merve201119 teşekkür ederim benim ilk gebeligimde 6. Haftada duymuştum kalp atışını o yüzden tedirgin oldum 🙂
Merve201119 Kayralianne ben ilk gebeligimde 8.ci haftada duydum ikincide 7.ci haftada üçüncü bu bunda daha erken duydum