benimmdunyamm Ankara’da yaşıyorum ben. şehir hastanesinden hiç memnun kalmadım ilgi sıfırdı. Zaten özele gidecektim tüp bebekle hamile kaldım. İçimize sinen tek hastane ve doktor Memorial de oldu. Doktorumdan çook memnunum. Bu süreci onunla çok rahat ve stressiz geçirdim bebeklerimi kaybetme tehlikesi yaşamama rağmen. Çok yoğun kanamam olduğunda doktorum hastaneye yatmam gerektiğini memorialde ücretler çok olduğu için şehir hastanesine gidebileceğimi söyledi. Bir iğne ismi verdi onu yapsınlar demişti. Şehir hastanesine hiç bişey yapmadılar. Düşecekmi onu bekleyeceğiz ona göre müdahale edeceğiz dediler. Doktorumun öğrencileriymiş oradaki doktorlar. Ona rağmen dinlemediler iğneyi de yapmadılar. Ertesi gün kendi isteğimle çıktım hastaneden ağlayarak. Kendi doktorum gerekli müdahaleleri yaptı. Böyle bir ortamda doğum yapmak kontrole gitmek asla istemezdim bir kez daha iyi ki dedim.