Dnzdmr92 Sürekli halsizim 😏 işe zor geliyom gidiyom gibi özellikle kapalı havalarda akşamları yüğryüş yapıyorum ama üşenerek . Üşengeçlik ve halsizlik bebeğim doğduğunda böle olursam nolcak #15hafta