Rabiauza Kizlar sizce doğum sancisimidir. Sabahtan beri belimden sancılar ağrılar var Erken doğum riskimiz vardı 3 cm açıklık ve bebek rahim ağzında duruyordu.
Arasinannesi2 Baloglan Bende 36+6 6yim 3 gün önce nisan geldi ama gelen giden bise yok bebekte hareketleri iyi bekliyorum bende
Baloglan Arasinannesi2 Rabbim bir avazda kurtarsın inşALLAH hepimizi 😊 gaz sancısı gibi ağrın oluyor mu senin de
Arasinannesi2 Baloglan oluyor valla sanki büyük tuvaletim geliyor gibi hissediyorum ama gelen giden bir tuvalet yok yarim saat oturuyorum resmen tuvalete tik yok ama 😂😂