Rain81 Sağ ol canım. Öncelikle sabah 8 sularında hastaneye yatışım yapıldı. Hemen ameliyat önlüğü giydirdiler. Damar yolu açtılar, serum bağlayıp, lagman verdiler. Ardından hemşire jiletle kesilecek bölgenin tüyünü aldı ve tentürdiyot sürdü bantladı. Hasta bakıcı ile birlikte beni ameliyathaneye indirdiler. Orada rutin kontrol ve sorular soruldu tekrardan tansiyon, şeker, kalp rahatsızlığın var mı? Veya herhangi bir ilaca rahatsızlık duyuyor musun diye. Olmadığı için tansiyonu ölçtüler ameliyat masasına oturtup kambur pozisyonda kollar aşağıya serbest kalacak şekilde bıraktırdılar. Daha sonra anestezi uzmanı kolonyaya benzer uçucu bir ilaçla belimi temizledi ve omuriliğin 3 kısmına iğne vurdu hiç acımıyor merak etme kesinlikle. Ve anında belden aşağı kısmım uyuştu ve ateş çıkıyordu o derece sicakladim. O zaman kontrol ettiler bacaklarıma ayaklarıma dokunup hissediyor musun diye yerinden dahi oynamayınca hissiz olduğuna kanaat getirince sondayı taktılar hemen. Tansiyon aleti bağlandı koluma, yine parmağıma nabız ölçme için alet taktilar. Basında 2 tane yardımcı ameliyat hemşiresi vardı onlarda serumun içine 4 5 tane ilaç koydular. Ben onlarla konuşurken ameliyat çoktan başlamış hiç haberim olmadı bile dr umu gördüm konuştuk ama başlıyorum dememişti. Sordum ne zaman başlıyoruz diye? Kız bebek çıkası oldu 5 dk si var dediler şaşırdım kaldım. Derken bebeğimi gördüm her anı fotoğraflamışlardı o an yüzüme koydular şaşkınlıktan bakakaldım fotoğraf çekildi ve hemen temizlenip, giydirilip aileme verildi. Bana da uyku ilacı vermişler dikmeye yakın 10 dk bi uykum oldu. Sonradan ayıldım dr um geldi geçmiş olsunnn çok iyi geçti dedi. Sonrasında 8 saat yatırdılar beni garanti olsun diye normalde 6 saat yetiyormuş. O esnada 5 adet serum 2 adet ağrı kesici ve 1 adet antibiyotik takıldı. 7. Saatte yemek yedim( komposto ve bisküvi) 8. Saatte de yürüttüler. Bi o an zorlandım canım çıktı resmen sonrasında yürüdükçe acildim, suyu çok içtim. Narkoz ve serumlar idrarla çıkmaya basladi gezdikçe de gazım cıktı bugün öğleye taburcuyum nasipse.Darisi basınıza. Bu arada baş ağrısı ve mide bulantısı olmadı bende sadece boynum tutuldu soğuktan dolayı. Birde sonda acımıyor çıkarırken.