34+4 deyim bana da 2 li taramada söylemişlerdi plesanta aşağıda diye şuandada aşağıda ama son haftaya kadar bakıyor doktor plesanta yukarı çıkmışmı diye çıkarsa normal doğum yapabiliyorsun ama çıkmazsa sezeryan yapılıyor plesanta yüzünden. Korkulacak bi durum değil ben bir zoeluğunu yaşamadım 🥰