Günaydın kızlar. Bu 2. Hamileliğim ilkinde hiç kabızlığım yoktu. 37+3 teyim. Son 3 gündür tuvalete çıkıyorum ama çok canım acıyarak ve wc sonrası uzanıp kıvrandım acımdan. Bir gün demir ilaçlarını içmedim sebze meyve yedim vs iyiydim. Sabah yine tuvalete çıktım ama hiç zorlanmadım. Ay çok ayrıntı oluyo ama kusura bakmayın. Sonra yıkadığım halde peçeteye pıhtı kan geldi. Acaba nişanım mı geldi dedim. Ama ön tarafı iyice sildim yok akıntı kan vs popomdan gelmiş. Yine de emin olamadım. Daha önce popom da hiç kanamamıştı ve acımadı da tuvalete çıkarken. Bu normal mi kanar mı böyle? Yoksa nişanım arkaya mı kaydı 😂 ( İlk doğumumda suyumla beraber gelmişti nişanım o yüzden seçemedim )