Merhaba arkadaşlar tüp bebekle hamile kaldım estroferm kullanmam gerekiyor dün gece ilacı yanlışlıkla buzdolabına koymuşum sabah 5 gibi fark ettim ilacın üzerinde buzdolabına koymayınız yazıyor acaba bir sıkıntı olur mu? Bu ilacı da suan hiçbir eczanede bulamıyoruz elimdekini kullanmak zorundayım ama içim rahat değil .