tontonhanim Kızlar ilk defa kullanacağım az önce sipariş verdim de tereddütteyim çünkü yüzüm oval toplu bedenen tombikim ama yüzüm çok değil dolgun çok hoşuma gidiyordu ne zamandır spor duruyor sizce yüzüme gider mi 😄
Efemom2 tontonhanim valla yüzünüzde nasl durur denemek lazım ama dünyann en rahat salı alışınca başka şal takamıyosunuz diyebilirim 😂
Ffatma Yüzün tombiş değilse güzel durur çok yanakliysan daha çok belli eder hosuna gitmeyebilir. Penye şal yüzü kavrayıp daha çok ortaya çıkarıyor
Efemom2 tontonhanim valla benmde yüzüm öyle zatıf degil yani yanaklı bi insanım hatta ne kadr zayıf olursam oluyum yüzün hep topludur ama kötü durmuyo rengini yakıştırdıktan sonra oluyo