Elifbugra 36 haftalık olduk. Bugün kontrolüm var. Önce nst çekip daha sonra mi muayene oluyoruz. Yoksa önce muayene doktor isterse mi nst çekilecek. Ona gore randevuma erken gideceğim. Yardımcı olursanız sevinirim.
Duy_gu Elifbugra ben önce nst çekdirip daha sonra gidiyorm Dr yanına hatta sormayın kendiniz çektirip gelin diyor Dr şehir hastane sinde 20 dk erken git canm çekdir nst bence