Düşük riski, erken doğum riski derken zor geçen riskli bir gebeliğin ardından şükür bu güne gelebildim ve yarın doğumum var. Kızlar bu mübarek günde dualarınıza talibim.🌺 İnşallah doğumum da güzel geçer ve kızlarımı sağlıkla kucağıma alırım. Bütün duyguları aynı anda yaşıyorum sanki. Sevinç,korku,heyecan,endişe. Allah hepimize evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza alıp büyütebilmeyi nasip etsin inşallah. 🤲🏻🥰