Merhabalar 36+1 haftaligim dün doktora gittiğimde suyumun azaldığını yarın tekrar kontrole gelip bakicagini söyledi acaba sezeryan ile hemen doğumu baslatirmi yada tedavisi varmi bebeğim kilosu 3 boyu 49 böyle bir durum yaşayan varmi doğarsa kuvezde mı kalır erken sonuçta haftasi