kucukcivcivim seemanur_coban1 39+1 heyecanla bekliyorum. Gece biraz kasılmalarım oldu ama geçti. Perşembe muhtemelen suni ile başlatılacak doğum 🥲
Nfssay Ben biraz erkenciyim 37+5 4 cm açılma ve nışanım geldi ama sancı çok az evde doğum bekliyorum 😊
Kubrailkan Belirti yok kanala girmeye niyetimiz yok 😅 haftaya son kontrolüm var muhtemelen planliya dönüyor bizimki 🙊🙊😬
Salha4 Kubrailkan bende öyle oldu 39 haftalık oldum bebek kanala inmemiş çok yukarda planlı ameliyat günü verildi 5 Mayıs malesef normal doğum çok istiyordum
seemanur_coban1 Salha4 ben henüz kanala inip inmediğini bilmiyorum bile cuma günü gidicez imşallah herşey belli olur
Honeyinci Salha4 merak ediyorum acaba dogum kanalina girmeyen bebek mecbur sezeryanmi oluyor suni sanciyla inmez mi?