40+4’e spinal anestezi ile yavrumu kucağıma aldım o güne kadar normal Doğum ile gelsin diye çok bekledim fakat hiç bir şekilde ne bir açılma ne de NST’te sancı yoktu çatı muayenem de çatımın dar ve üstten kemikli olduğunu bu bebeği ve beni zorlayacağını söyledi doktorum yine de ben ilk günden beri normal Doğum istediğim için kararı bana bıraktı bir dene sonra keşke dememek için ama çocuk çıkamaya bilir sonradan sezaryena alabiliriz dedi. Son haftalar da daha sık kontrol gidiyordum artık zaman doldukça gün aşırı gidiyordum 40+3 oldu ve hala gelmeyince kontrole gittiğimde doktoruma sezaryen olmak istediğimi söyledim ertesi güne sezaryen için gün aldım o gün tüm tetkikler yapıldı ertesi gün sabah yatışım yaptım ve ameliyat vaktimi bekledim çok güzel keyifli bir serüvendi asla kendinizi strese sokmayın asla korkulacak bir şey yok minik mucizenize kavuşacağınızı düşünün güle eğlene ameliyata girdim belimden iğne yapıldı yapıldığı an belden aşağımı hissetmedim 16:00’da ameliyathaneye girdim 16:15’te yavrumu yanıma getirdiler 17:00’de herşey bitmiş odamdaydım. Doğum anında sesli herkese dualar ettim ameliyathane ekibi başlamışken bize de edin dedi onlarada ettim 🤣🤣 çocuğu olmayanlara kolaylıkla çocukları olması içinde dua ettim . Odama geldim çok güzel ya 1 saatte bitti herkes sezaryen olsun çok kolay ağrı sızı yok dedim . 5-6 saate sonra ayaklarımı hissetmeye başladım 8 saat sonra hoşaf ve 5 petibör bisküvi yiyip ayağa kaldırdılar çok şükür kolaylıkla kalkıp yürüdüm baş dönmesi vs yaşamadım hastaneye giderken kahve makinesi götürdüm bol bol kahve içmem gerektiğini söyledi doktorum sürekli yapıp içtim sabaha kadar 7 fincan anestezi baş ağrısı yapıyormuş çok şükür onu da yaşamadım bitti gitti 1 gece hastane de eşim ile kaldık,bana da pozitif bir Doğum hikayesi yazmak düştü .08.04.2022 bebeğim bugün 19 günlük oldu şükürler olsun nasip edene hikayemi okuyan bebek sahibi olmak isteyenlere kısa sürede nasip olsun,okuyan hamiş annelere de kendim gibi pozitif Doğum nasip olsun allah iyi insanlara denk düşürsün sevgiler 🥰🥰