Arkadaşlar birbuçuk aylık bebeğim var aptamil devam sütü mama yaptım bebeğime ama uyuyakaldı uyanınca veririm ddim uyku sersemi aradan 2.5 saat geçmiş uyanınca onu içirdim problem olurmu lütfen yardımcı olun çok korktum normalde sadece bi saat bekletilebiliyormuş 😭