tam 21. haftalık olduk forumun bilgilendirme kısmında gebelik zehirlenmesinden bahsetmiş bi kendimi sorguladım acaba mi dedim 😕 ayaklarimda şişlik var baş ağrısı var dün de başım döndü midem de arada bulanıyor ama bunlar gebeligin basından beri olan seyler olduğu için ayırt edemiyorum pazartesi detaylı yapıldı çıkar mıydı acaba bir sorun olsaydı bu arada 2 gündür de alt karnim da ağrı var . tansiyonuma bir baktiricam . daha önce gebelik zehirlenmesi yaşayan var mı nasıl farkettiniz ?