AnneTanesi Kızlar 10 haftalık hamileyim doktorum her gün tansiyonunu ölçmeni istiyorum dedi eve tansiyon cihazı almam gerekiyor önerdiğiniz modeller var mı? Siz ne kullanıyorsunuz?
dml33 AnneTanesi doktorlar omron kullanio ama çok pahalı bnde 140 falan almistm sesli falan isimi görüyo yani