Alya_miram muserref02 ben dalin kullanıyorum kızımda almıştım şimdi 2.ye hamileyim onun da çamaşırlarını inşallah onunla yıkıcam memnunum
[silindi] muserref02 kesinlikle granul icerigi tertemiz duru kullanicam yumusatici asla kullanmam icinde cok fazla kimyasal var kendi kiyafetlerimiz icinde sadece duru kullaniyorum dusunun yumusatici kedimde bile astim yapiyor
Mine1 muserref02 Yumuşatıcı kendinize bile kullanmayın bebekler kokulara aşırı duyarlı oldukları için kullandığımız deterjanlardan kaynaklı meme reddi yapabilirlermiş
Merveofs Daha almadım ama sıvı yerine granül mü alsam diye düşünüyorum. O tarz bir şey de hiç kullanmadım makinede nasıl olur iyi yıkar mı temizler mi bilmiyorum
Buveyda Yumuşatıcı almayı düşünmüyorum, deterjan olarak mumsgreen var bide naturalive ; bunlar kimyasal içermiyor, denemedim ama kullanan arkadaşlarım var.
Mewre Duru granül toz deterjan kullanacağım. Alanlar çok memnun kullananlarda. Yumuşatıcı olarak yumoşun mavi bebek yumuşatıcısını aldım ama bebek doğduktan sonra kullanmayı düşünüyorum cildini tahriş etmesin diye.