Diloss_14 2 gündür hafif şekilde gün içinde 2-3 saat karnımın içi ağrıyor ishal kabızlık vs yok bu ağrı normal Mİ cuma günü kontrolüm acele edip gitmem gerekir mi acaba 🤔