Selam kızlar 33+1 im şuan itibariyle ve kasık bölgemde ara ara şiddetli ara ara hafif sancı çekmeye başladım 1 buçuk haftadır. Bi kaç gün mnce gittim hastaneye yalancı sancı dediler. Şuan da yine çekiyorum uzanıyorum hafifliyor, ayağa kalkınca bazen daha acılı oluyor. İlk hamileliğim ve yanlış bir şey yapmak istemiyorum. Lütfen bilgisi olan benimle paylaşsın 🙏🏾