Hatice_gzr2505 Saremrv 6. Aya kadar karnın büyütmediğini sürece istediğin pozisyonda yatabilirsin bebek zarar görmez demişti doktorum bana sonrası zaten istemsizce kendin sırt üstü yüz üstü yatamıyorsun ya sağ ya sol ben 7. Aya doğru yol alıyorum artık bayağı zorlanır oldım 😄
Gorkemm Saremrv valla ben 35+1 oldum hala kendimi geceleri sırt üstü yatar şekilde buluyorum sonra dönüyorum sonra bi uyanıyorum gene sırt üstüyüm 😂
Kubrailkan 39.haftaya girdim hala yatabiliyorum 🙊 tabii belli bir süre,sonra zaten ağırlık çökmüş gibi oluyor dönme isteği geliyor 😬
SunnyG Yüz üstü hariç istediğin gibi yat ya. Zaten vücut kendisi ayarlıyor. Bu sağa sola yatma işini aşırı abartıyor insanlar