Afra_123 Ne zamandır böyle son 99 görünce bı tuhaf oluyordum sonunda benimde dogumuma uygulamaya göre 99 gün kaldı . Her geçen gün daha da heyecanlanıyorum . 😊😊😊
Pyrz_07 Afra_123 aynıyız bende bugün 99 dayım ama sezeryan olacağı için 10-15 gün dAha erken doğum yapacağım
Anne1010 Hadi gözün aydın inşallah. Biz de 10 gün sonra çift rakamlara düşüyoruz. Sağlıkla kucağımıza alalım. Her geçen gün daha çok heyecan basıyo.
Afra_123 Anne1010 amin gerçekten de öyle. Garip bı duygu hemen doğsun da dokunayim istiyorum. İlk tecrübem o yüzden daha bı heyecanlıyım 🥰🥰😊
Afra_123 Pyrz_07 hadi hayırlısı. Doğum şekline meleğim karar versin istiyorum şuan için bişey düşünmedim.
Anne1010 Afra_123 benim de ilk gebeliğim hem heyecan hem korku hepsi bir arada. Allah’ım şu mübarek günlerin yüzü suyu hürmetine hayırlı evlatlar yetiştirmeyi nasip etsin inşallah.
Afra_123 mydeno13 ödem var mı ?? Benim şimdiden başladı sabahları uyanınca davul gibi oluyorum onun dışında ellerim ayaklarım sürekli yanıyor ödemden
mydeno13 Afra_123 ayaklarım yanıyor antalya da sıcak olmaya başladı sizin kaç gün kaldı ? Rabbm yardım etsin inşallah 🙏
Afra_123 mydeno13 3 ayım kaldı benim. Soğuk suyla yıka her fırsatta az da olsa iyi geliyor. Amin cümlemize inşallah 🥰