2020 de benimde çok silik çıkmıştı, kan verdim pozitifti fakat 2 gün sonra değer düştü. Kimyasal gebelik ile sonuçlandı. Fakat bu yazılanlara bakıp sakın üzülmeyin ve aynısı olacak diye düşünmeyin herkesin durumu farklıdır. Çok erkende yapmış olabilirsin buna bağlı silik çıkmış olabilir. Hakkında hayırlısı olsun sevgiler